Komkommeralarm: oogst nu media-aandacht met uw persbericht!

media-aandachtHet nieuwsaanbod bij redacties ligt deze zomer op het laagste niveau in jaren. Grote maatschappelijke gebeurtenissen blijven gelukkig vooralsnog uit. Media maken zelfs weer melding van komkommertijd, wat erop duidt dat er meer ruimte is voor ander nieuws. Uw nieuws! Daarom is dit het moment voor uw onderneming om met een persbericht media-aandacht te oogsten.

De afgelopen jaren draaiden journalisten overuren tijdens de zomer, want er was volop nieuws door aanslagen, vliegrampen en staatsgrepen met mogelijke gevolgen voor Nederland. Deze zomer is het tot nu toe gelukkig een stuk rustiger (wel even afkloppen).

De kabinetsformatie kabbelt rustig voort, de politiek is nu zelfs met reces en los van een brand hier en een overstroming daar gebeurt er nog niet echt veel waardoor de media in rep en roer raken. Die goeie ouwe komkommertijd is terug.

Dat is goed nieuws voor ondernemers en andere organisaties die graag media-aandacht willen en een persbericht laten schrijven. Zij hebben nu een veel betere kans op gratis publiciteit.

  • Er is minder aanbod van nieuws;
  • Journalisten moeten wel hun nieuwsbrieven, websites, journaals en kranten blijven vullen;
  • Journalisten hanteren journalistieke criteria soepeler;
  • Er is meer ruimte voor berichten die in drukke tijden het nieuws niet altijd halen.

Wilt u media-aandacht oogsten? Wees er snel bij!

Vandaag is het een rustige nieuwsdag, maar dit kan morgen  anders zijn. Laat daarom nu een professioneel persbericht schrijven en grijp deze unieke kans. De Digitale Herrieschopper weet door de Opleiding Journalistiek precies wat in een persbericht hoort te staan en hoe uw nieuws het beste gebracht kan worden.

  • Uw onderwerp krijgt een journalistiek interessante insteek.
  • Uw verhaal wordt naast journalistieke criteria gelegd, zodat deze overeenkomen.
  • Het persbericht wordt geschreven als een nieuwsbericht, zodat journalisten het zo kunnen overnemen.
  • Prikkelende oneliners, quotes met uw belangrijkste boodschap bovenaan.
  • Het persbericht wordt naar de juiste redactie van relevante media verstuurd, vóór hun deadline.
Henk-Jan de Meer is de persoon voor het schrijven van leuke persberichten voor uw onderneming. Diverse malen gebruik gemaakt van zijn diensten met goede resultaten.
Dennis Petrus, Autoschade Service Vermaire Haarlem

Dennis Petrus - Persbericht schrijven

Gratis persberichten check

Wilt u weten of uw onderwerp nieuwswaardig is en kans maakt op gratis publiciteit en media-aandacht? Neem dan vrijblijvend contact op voor een gratis persberichten check.