komkommertijd persbericht

‘Ik denk vanuit uw klant
en schrijf op wat hij wil weten’

Als journalist verplaats ik mij in uw doelgroep. Ik stel die vragen om te vinden wat hem interesseert. Dat schrijf ik op in uw teksten.

‘Ik breng ondernemers onder de aandacht bij potentiële klanten’

Als tekstschrijver schrijf ik een goed verhaal. Uw verhaal! Dat verspreid ik vervolgens op effectieve wijze onder potentiële klanten.

‘Uw belangrijkste boodschap
plaats ik in teksten bovenaan’

Overbodige teksten schrap ik. Uw potentiële klant leest in één oogopslag waar het om draait. Dat maakt hem nieuwsgierig naar meer.

Actueel

06jan

Veel publiciteit dankzij persberichten

Energieverspilling stoppen, bacteriën de stal uitvegen, een internethit, een optreden in Ahoy, ingenieuze tonics en een zelfhulpboek voor eetstoornissen. Al...
06dec

Miljoenen gebruikersnamen Twitter vanaf december beschikbaar

Goed nieuws voor iedereen die graag een andere gebruikersnaam voor zijn twitteraccount wil. Twitter ruimt vanaf december alle inactieve accounts...

Alle artikelen

Terug naar boven